Ameliyatsız Gıdı İnceltme

Strawberry lift gıdı küçültme ve gerginleştirme amacıyla uygulanan non-invaziv bir işlemdir. İşlem iki aşamalıdır. İlk aşamada lazer, ikinci aşamada sessiz ultrason enerjisi kullanılmaktadır.

Strawberry lift 3B sınıfı soğuk kırmızı lazer olarak sınıflandırılan düşük düzeyli lazerler kullanır. Lazerler hastanın cildine güvenli bir şekilde 9-13 mm nüfuz edebilirler. Boyun kasının (platisma) altında bulunan yağ dokuya etki etmez. Tedavi biter bitmez normal aktivitelere devam edilebilir.

İkinci aşama olan sessiz ultrason standart bir ultrasondan daha derinde hassas, odaklanmış bir termal zedelenme bölgesi oluşturur. Bölgedeki doku sıcaklığını 65ºC üzerine çıkararak dokunun sıkılaşmasına ve daha fazla kolajen üretmesine neden olur. Bu enerji dalgaları sinir uçlarının aşağısında kaldığı için hasta tarafından hissedilmez.

Seans sayısı hastanın yaşına ve problemine bağlı olmakla beraber genellikle 4 seans olarak planlanır. Seans aralıkları 10-14 gün olacak şekilde tedavi planlanır. İşlem süresi yaklaşık 45 dakikadır.

Sonuçların kalıcılığı dört seanslık tedavi tamamlandıktan sonra düzenli ve dengeli yaşam sürdürüldüğü takdirde ortalama 18 aydır.

İşlem sonrası çene altı ve boyun bölgesinde oluşan kızarıklık 30-60 dk içinde kendiliğinden geçecektir. Çok nadir olarak bül oluşumu gözlenebilir. İlk iki gün lenfatik drenajı artırmak için bol sıvı tüketimi önerilir. 24 saat süreyle hamam, sauna ve solaryum gibi aşırı sıcak ortamlara girilmemesi önerilir. Duş ve banyo yapılabilir. Lazer uygulaması sırasında cihazın temasına bağlı olarak yanık oluşmaması için uyarılara dikkat edilmelidir.

İşlemin yapılamayacağı durumlar:

• Kanser (geçmişinde kanser olup 1 yıldan fazla süredir remisyonda bulunan hastalar doktorları onay veriyorsa yaptırabilirler)
  • Gebeler ve emzirenler
  • İşlem bölgesinde açık yara olması
  • Herhangi bir kalp rahatsızlığı veya kalp pili
  • Herhangi bir karaciğer veya böbrek hastalığı
  • Epilepsi
  • Fotosensitivite
  • Keloid hikayesi
  • Yüz felci
  • Tiroid bezinin az veya fazla çalışması durumu
ANESTEZİ Yok