menuclose
Bize
Sorun

Femilift (Vajen Daraltma)

Cilt yenilemede kullanılan CO2 lazer ile Femilift teknolojisi birleşerek vajinal şikayetler klinik şartlarında azaltılıp yok edilebilmektedir. Bu teknoloji ile vajinal daraltma, strese bağlı idrar kaçırma, vajen kuruluğu, genital cilt rengi koyuluğu gibi şikayetler tedavi edilebilir. Doğuma ve yaşa bağlı olarak vajinal duvarlarda atrofi gelişir, bağ dokusu ve kolajen azalır. Lazer tedavisi ile kolajen üretimi artar ve yeniden yapılanma süreci aktive edilmiş olur. Böylece vajinal daralma ve strese bağlı idrar kaçırmada çok başarılı sonuçlar elde edilir. Kişiye özel, tek kullanımlık vajen araçları ile uygulanır.

Kimlere Uygulanır?

• Vajen daraltma
  • idrar kaçırma tedavisi
  • Vajen kuruluğu giderme
  • Genital renk açma

İşlem Öncesi Neler Yapılmaktadır?

Ayrıntılı tıbbi hikaye alınması, hasta muayenesi, kişinin beklentileri, işlem hakkında bilgilendirme, işlem öncesi fotoğraflama yapılır. Kişinin gebelik öyküsü mutlaka sorgulanmalıdır. Vajinal muayene yapılmalıdır. Adet döneminde ve herhangi bir vajinal akıntı olmamalıdır. Gerekli görülürse kadın doğum hastalıkları konsültasyonu gerekebilir.

İşlem Nasıl Gerçekleşmektedir?

İşlem için anestezi gerekmez. Klinik şartlarında uygulanır. Özel bir prob yardımı ile 360 derece dönebilen teknoloji sayesinde vajen duvarlarına lazer atışı yapılır.

İşlem Sonrası Nelere Dikkat Edilir?

Kişi işlem sonrası günlük hayatına devam edebilir. Ped kullanımı ve kişisel hijyene dikkat etmesi önerilir. Yaklaşık 1 hafta cinsel ilişki önerilmez. Etkisi yaklaşık 2-3 hafta sonra başlar. Seanslar gerektirir. Yaklaşık 1ay ara ile 3 seans yeterli olmaktadır. Daha sonra yılda 1 kez tekrarlar koruma amaçlı olarak yeterlidir.

Sonuçları Nasıldır?

Ped kullanımında azalma, cinsel ilişki sırasında ağrılı ise ağrıda azalma, kayganlaştırıcı kullanılıyorsa kullanımında azalma ve yüzde 85’e varan strese bağlı idrar kaçırmada azalma sağlanır. Önleme amaçlı olarak da doğum sonrası uygulamalar önerilir.

Aynı cihazla, labioplasti, genital cilt yenileme ve beyazlaştırma gibi işlemler de yapılabilir.

woman-posing-nude-with-flower-front-view.jpg (5.86 MB)

ANESTEZİ Yok